Doorgaan naar hoofdcontent

2015 FORECASTING

Allereerst wens ik iedereen een inspirerend 2015 toe, dat gaat het dit jaar wel worden..
Don't worry about that!

Dacht je dat alles in 2014 al in een stroomversnellingen ging en dat veranderingen bijna niet bij te houden waren? In dit nieuwe jaar komt daar nog eens een energetische TURBO bovenop!

So Hold ON!  
And take BIG CARE of Yourself!

Voedt jouw unieke lichaam dus met de allerbeste voedingsmiddelen.
Kennis hierover is in 2015 overal te vinden.
Van koffietijd tot Humberto Tan.. De meeste informatie bij deze programma's is vrij goed.
Een leuk, nieuw boek is van de geweldige sympathieke giulia enders  Darm mit Charme.

Dit is heel anders dan 10 jaar geleden toen ik zelf een opleiding heb gedaan in vijf elementen voeding: Healing with whole foods and modern nutrition, docent Paul Pitchford- persoonlijke arts van Oprah Winfrey.
Docent Academie voor Oosterse geneeswijze Qing Bai.

Het allerbelangrijkste = denk goed na met je Nederlandse boeren verstand..
Waarom zou je op een hele koude winterochtend, ook nog eens koude yoghurt uit de koelkast eten?
Dat is prima voor je lichaam als je overwintert op het warme Curaçao ..

Zou je het lichaam in de ochtend niet liever willen opwarmen?
En NEE niet met koffie ;)
Marlies Dekkers heeft het begrepen, en eet in de ochtend haar warme maaltijd.
Ongeacht wat je van haar vindt, ze ziet er fantastisch gezond uit met een krachtige energie.

Mocht je ooit een Sonja Bakker boek gekocht hebben.. gooi het alsjeblieft weg ..
Het voedingspatroon wat hierin beschreven staat klopt bij het temperament van deze pittige roodharige dame. Misschien heeft 20% van Nederland hetzelfde Body- Mind Type
(Ayurveda, Vijf Elementen Voeding) maar grote kans jij dus niet.
Leer je lichaam kennen en ben niet bang voor langzame koolhydraten, die ook de afgifte van het gelukshormoon serotonine stimuleren.

Denk vooral niet aan wat je niet mag!
Programmeer jezelf in zo goed mogelijk voor jezelf zorgen: jezelf voeden!
Zodat je kracht hebt om op sportieve wijzen de dingen te doen die jij het liefst doet.
Eet alsjeblieft zoveel mogelijk biologisch en duurzame vis als je HART hebt voor het leven in de zeeën en oceanen.

En..

Zorg dat je zelf ook op het juiste schip zit! Er achteraan zwemmen is bijna niet te doen!
Zwemmen of verzuipen zeggen ze...
NU in dit jaar kun je beter na een A, B en C reddingsdiploma,
beter de snelle borstcrawl onder de knie hebben!!
Zoals al eerder vermeld: alles gaat ongelooflijk snel.

In het kader van veiligheid: Houdt alles up to date. Maak kapotte dingen meteen! Sloten, ramen etc.
En koop een nieuwe harde schijf. Dingen die je eigenlijk maar 5 euro zouden kosten.. kunnen snel oplopen tot 500 euro als je er slordig mee om gaat.

De snelheid van dit Universum laat het niet meer toe dat je dingen slordig op zijn beloop laat.
Pas op dat het zich niet tegen je keert en handel alles snel en goed af.
Pasjes, papieren, je rijbewijs zorg dat je het bij je hebt. Controles worden strenger.

COMPASSIE blijft een ander toverwoord.
2014 Was al een jaar waar je communicatievaardigheden stevig getest werden.
Ik hoop dat je geslaagd bent want voor 2015 wordt er een ijzersterke heldere communicatie van je verwacht! Veel mensen raken overprikkeld en hebben geen geduld.
Zou  het lukken om vanuit je HART te blijven communiceren?

Bouw genoeg RUSTTIJDEN in voor jezelf...
Of het nu slapen, mediteren, yoga, Qigong, Tai-chi of martial arts is ..
Practice yourself in Awareness!
Bewustwording, empathie, zachtheid en innerlijke kracht.

Geniet samen met vrienden in de weekenden en leef bourgondisch!
Music vibes are EVERYTHING! Geniet van een waanzinnig concert of een bandje in een kroegje en sta vooral de volgende dag niet vroeg op!! Familiebanden onderhouden zijn belangrijk, maar wellicht neem je dit jaar iets meer tijd voor jezelf. Persoonlijk ben ik vaak op mijn best de dag na een concert of na een festival. Eerst slaap ik uit, goed ontbijten en dan zet ik de muziek op die ik de avond ervoor heb gehoord ..
And than the Magic Happens ... De keuken of de badkamer boenen.. met geweldige nieuwe vibes gaat het gewoon vanzelf!

Het duurt nog tot 2016 voor de mannelijke en vrouwelijke energieën in relaties weer echt goed tot elkaar komen, Geef nog niet op en blijf praten, blijf goed naar jezelf kijken. ***(see below)
Als je niet lekker in je vel zit, houdt de negatieve energie bij jezelf en probeer het te transformeren door middel van meditatie, mindfulness, hardlopen of een combinatie hiervan.

2016 zou een mooi jaar kunnen zijn voor bruiloften!
2017 wordt een jaar van innerlijke stilte... Een mooi jaar voor een lange reis naar het Oosten!
En tijd genoeg nog om te sparen!

Cliché maar ik wens iedereen een Goede en Mooie Gezondheid mee!
Probeer de nieuwe energieën te begrijpen, investeer in je lichaam, neem ontspanning en geniet!


Deze Forcasting Blog is in een meditatieve staat begin november geschreven. 
Het is hilarisch dat precies op het einde van het jaar, specifiek met de jaarwisseling onderstaand facebook-messenger gesprek plaats vindt. Eind goed, al goed. Daarom kan ik het ook plaatsen.
De naam van deze mannelijke muzikant wordt natuurlijk niet vermeld.

* Ik ben de messenger tekst in het roze
* De mannelijke muzikant die ik kort op een concert trof is blauw.

 26 december 2014 21:48
Jammer de interesse is niet wederzijds;)-


Woensdag 31 december 22:19
Hoi, je overviel me een beetje met je berichtje -
ik was met mijn familie in Parijs ..
Ik vond het concert etc echt een hele leuke avond in 2014!
Ben alleen niet meteen verliefd, verloofd, getrouwd ..  ;)
Ik wens je een hele Goede JAARWISSELING TOE!!


Oeps, ik zal wel een beetje dronken geweest zijn toen ik je schreef;)
Ok, dan slaan we dat over:)))


Zelfde!!
VóórUit dan maar! Hihihi
Vol Gas vooruit in 2015 Succes

Donderdag 1 januari 3:59
Vooral dat trouwen
Maar ik vind nog steeds dat ik een laf hugje kreeg tov die aan Jai!!👺


Donderdag 1 januari  9:16
Had ik je trouwens zelf al verwijderd als vriend?;)
Waarschijnlijk wel. Ik wilde "opruiming houden"
Jij ook een fijn heden toegewenst:)))

Donderdag 11:51
Hier en nu:)

Af en toe neemt de zelfafwijzing en het negatieve zelfbeeld de overhand, weet je wel. Maar inderdaad het lijkt of ik nu vol gas vooruit ga en mezelf steeds meer leer kennen door mijn ego te laten voor wat hij is. Alleen zo ontdek je liefde:))
Bedankt voor je antwoord in elk geval!



Hoi Hoi dankjewel voor je heldere berichtje! Grappig hoe we soms dingen ervaren.. er staat me juist een Grote knuffel bij die avond.
Anyways, het gevoel van opruiming houden herken ik absoluut. We gaan lekker een fris , nieuw 2015 in en ik wens je een fijne eerste dag!


Ahhhhh
Dank je wel!!!
Gaat lukken, ik ga meespelen met een Kirtan!
Nou grote knuffel dan en op het hier en nu!!!



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

2018 Dans, Flow, MANIFESTATIE

De eerste dansafspraken voor 2018 zijn op mijn verjaardag gemaakt, nieuwe dansschoenen zijn gekocht, ik voel aan m'n wateren dat 2018 een fantastisch dansjaar wordt!! De energie van 2017 was voor mij, wellicht ook anderen, een jaar van een grote innerlijke reis met heerlijk cocoonen (in Japan!) Om in 2018 als een nieuwe vlinder met prachtige kleuren naar buiten te knallen. Voor mij manifesteert dit nu in het schilderen van een Nieuwe Yoga Studio!!! Natuurlijk gebeurd dit onder dansende swingende muziek, mijn MOOD BOARD van 2017 wordt realiteit! Over 2018 8 is het getal van de magie en 11 van MANIFESTATIE! BLIJF in je KRACHT staan, OMARM alles, werk aan je communicatie-skills, laat 2018 voor je werken en een super krachtig manifestatie jaar worden!! Al bij AL, denk ik dat de Flow van 2018 er 1 is met de vibraties van DANS!! So, Despacitoooooooo! Is dit eerste kwartaal van 2018 voor jou ook interessant geweest? Dacht je de eerste week van januari rust

Moonswings

The heart of a woman is like the moon, beautiful and mysterious! Een kijk in een week van mijn maanpunten: Zondag. Ik ga als een speer. De hele dag zit ik achter de laptop, nieuwsbrieven en veel nieuwe ideeën. Die avond beluit ik niet naar een optreden in de stad te gaan omdat ik niet kan stoppen met typen voor mijn nieuwe website. Dit innoverende maanpunt van de wenkbrouwen,  deze vernieuwende tweeënhalve dag moet ik  creatief voluit benutten voor deze maand!  Woensdag. Heel de bossen kletst ik af. Het is prachtig weer en iedereen die een hond heeft spreek ik aan. Waar komt die mooie hond vandaan? Gaat het goed? Donderdag met valentijn klets ik mezelf in de ekoplaza in een date.  Bij thuiskomst verbaas ik mezelf dat die enorme waterval van spraak werkelijk niet te stoppen is. We noemen dit het spontane maanpunt van de lippen. Zaterdag. Op baby-bezoek bij een vriendin. Ik dacht dat ik er ongeveer een uurtje of 2 zou zijn, 's avonds 7 uur zit ik e