Doorgaan naar hoofdcontent

Forecasting 2017

The Silence of your Body will tell Everything

2017 Take A BREAK
FROM EVERYTHING
Especially worrying..
THE MOST DEVASTATING THING IN LIFE

Just Listen To all The New vibrations, 
in music, in nature and YES
even in your own special voice!



Wat is hiervoor nodig? STILTE.
  • Stilte, vertraging, aandacht en rust voor jezelf in 2017.
  • Het omarmen van de zachte, vrouwelijke, yinne, ontvankelijke kant in jezelf
  • Daarom zullen er in 2017 iedere maand mooie Restorative Yin Yoga Workshops zijn met dikke, zachte dekens en reuzen-yoga-kussens. 
  • De meer yangere workshops zoals de Intense Detox, Embrace Your Inner Warrior en de Ibiza Retreats komen in 2018 weer terug---> Lifting UP!
Al vanaf 2013 roep in mijn blogs:
Het is Tijd om te sparen voor een verre reis in 2017.
Nu is de tijd. Mijn portemonnee gaat leeg en ik ga mijn energie uploaden en updaten met input van landen die voor mijn ontwikkeling,
en daardoor ook de ontwikkeling van mijn bedrijf enorm belangrijk zijn. 
Japans en mijn enorme zielsliefde voor de Oosterse Geneeswijzen is hiervan een voorbeeld.

Hoe gaat het dan met de Flow & Grow Studio? 
Alles gaat veel interactiever worden.
Ik leg al heel het najaar in de groepen uit dat 
Yoga & Meditatie Coaching op afstand, 
evenals Persoonlijke Forecasting de nieuwe manifestatie gaat zijn.

IEDEREEN heeft een goede telefoon,
en iedereen kan overweg met Skype. So.. The Sky is The Limit.
En hoe geweldig is het om persoonlijke feedback te krijgen vanaf een berg in Japan? 

Alles zal intensiever worden. Voor iedereen.
De lessen worden daarom ook uitgebreid, langer met meer diepgang.
Dit zet zich overigens in het bedrijfsleven voort. Verdieping..

The world of work is changing rapidly.

Amerika is een zooitje nu. 
Maar in 2018 - 2020 zullen er een hele boel intelligente mensen de troon van het bedrijfsleven en de overheid gaan bestijgen. Veranderingen gaan komen. 
Mensen aan de top, waarvan het Brein & The Mind niet geupdate zijn, 
gaan niet heersen en overstijgen. Het zullen korte pieken zijn, 
waarin veel mensen gewoon rustig moeten doorademen en niet in het gespuis 
en de Monkey Mind van het alledaagse supermarkt-straat-verjaardag-geroddel moeten meegaan.

Gewoon afwachten.
Keer in jezelf.
Neem een huisdier, een kind, schakel af van het nieuws,
de overload op social media die je binnenkrijgt.

Iedereen moet veel intelligenter leren omgaan met social media.
Wat een zooitje maken wij daarvan. 

Trump is helemaal opgegaan in zijn twitter-monkey-mind
maar kijk ook eens heel bewust naar jezelf.

Lukt het jou om van vrijdagavond tot maandagmiddag je telefoon weg te leggen?
Sinds september ben ik dit nu aan het doen. Het geeft me de beste cocoon-reset EVER met eindeloze inspiratie en manifestatiekracht voor een nieuw jaar.

Deze man snapt perfect hoe je social media positief kunt inzetten:

http://www.slideshare.net/h3sean/how-to-use-social-media-to-influence-the-world/101

Ook al was 2016 echt een jaar waarbij ik diep door het stof heb moeten happen, 
letterlijk met een verhuizing waarbij ik (zelf) alles verbouwt heb..
Een jaar waarbij ik mijn angsten onder ogen heb moeten zien, geleerd heb om hulp aan buren, vrienden, kennissen te vragen en.. al mijn dromen zijn uitgekomen.
En waarom? 

Omdat 2016 een enorm krachtig jaar was.
Je mag vragen om licht, liefde en voorspoed in je leven, 
specifiek als het gaat met een duidelijke intentie om te delen.

Een mooie manier hiervoor zijn meditaties.
Alle meditaties, uit alle vormen, die hiervoor bestaan.

Nu ik net 38 ben geworden, ik schrijf deze blog in oktober,
betekent het dus dat ik nu 20 jaar mediteer. 

En het houdt nooit op. Juist als je denkt dat je er bent is het belangrijk je eens extra te verdiepen. Wat is de waarheid achter de waarheid en wat is jou waarheid?

Omdat Kundalini Meditaties nu 6 jaar mijn ding zijn gebruik ik
Kundalini Hartmeditaties hiervoor.
Meditaties die je openstellen en instellen op nieuwe verbindingen.

Soms kun je echt verliefd worden op een meditatie... 
een mooie hartmeditatie die ik eindeloos kan herhalen
is die van de prachtige Ajeet, Oneness of Heart.

Dit kan een mooi onderdeel zijn van je practice, en deel deze.

Deel het met je buurvrouw, je collega, het hele dorp.
Nu hoor ik je denken? Ik ben wel gek.

Nee dat ben je niet.
Het is belachelijk dat er na de hippie jaren 60, 
nu een cultuur is van de mensen die met pensioen gaan:
Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Praat vooral niet over meditatie,
maar over je buurvrouw en de laatste nieuwtjes uit de straat,
daar gaat iedereen vast meer van stralen.

Inmiddels weet ik dat ik me op glad ijs begeef,
als ik de kracht van woorden uitleg.
Woorden,  zijn je krachtigste wapens.
Toch geef ik niet op. Ik blijf hiervoor strijden.

The Enlightened Mind is mogelijk, vooral voor de nieuwe generatie,
maar desondanks voor iedereen.


Het is niet het beeld van Boeddha wat tegen een boom aanzit, 
maar een beeld van eindeloze creativiteit, zachtheid en manifestatie.

Ik hoor al mooie verhalen terug, als ik op reis ben geweest, 
dat kleine groepjes mensen uit mijn les gezamenlijk meditaties oppakken.
Dat is waar ik naartoe wil. 
Je bent niet gebonden aan een fysieke plek. 
The Universal Mind is Everywhere

Dus wie weet een blog in 2017 vanaf een unieke locatie..
of misschien wordt alles je door stilte ingegeven.

Keep Positive and Keep Strong
and Turn Around all Negativity.

Het vraagt om mensen van een hoog ontwikkeld niveau,
die informatie van andere mensen voor zich kunnen houden.

Zoals ik al vaak gehoord heb;
Roddelen is menselijk, dat is het in de nieuwe tijd niet.
Roddelen maakt ziek, vertraagt en stagneert de energie. 

Op dit gebied ben ik een absolute krijger and a warrior.
Ik laat me niet in een hokje stoppen, accepteer niets anders dan de waarheid en
je zult mij niet snel betrappen over slecht spreken over iemand anders ..
Ik ben me er maar al te snel van bewust wat voor super snelle gevolgen dit kan hebben.

Just Try it OUT. Silence is Everything and Prosperity will Flow.. So Quickly!

SO 2017...
Take A BREAK!
FROM EVERYTHING
Especially worrying..
The most  devastating thing in life

Just Listen To all The New vibrations, 
in music, in nature and even in your own voice!!

Sat Nam, May The Light BE Upon You So Powerful. 





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

2018 Dans, Flow, MANIFESTATIE

De eerste dansafspraken voor 2018 zijn op mijn verjaardag gemaakt, nieuwe dansschoenen zijn gekocht, ik voel aan m'n wateren dat 2018 een fantastisch dansjaar wordt!! De energie van 2017 was voor mij, wellicht ook anderen, een jaar van een grote innerlijke reis met heerlijk cocoonen (in Japan!) Om in 2018 als een nieuwe vlinder met prachtige kleuren naar buiten te knallen. Voor mij manifesteert dit nu in het schilderen van een Nieuwe Yoga Studio!!! Natuurlijk gebeurd dit onder dansende swingende muziek, mijn MOOD BOARD van 2017 wordt realiteit! Over 2018 8 is het getal van de magie en 11 van MANIFESTATIE! BLIJF in je KRACHT staan, OMARM alles, werk aan je communicatie-skills, laat 2018 voor je werken en een super krachtig manifestatie jaar worden!! Al bij AL, denk ik dat de Flow van 2018 er 1 is met de vibraties van DANS!! So, Despacitoooooooo! Is dit eerste kwartaal van 2018 voor jou ook interessant geweest? Dacht je de eerste week van januari rust

Moonswings

The heart of a woman is like the moon, beautiful and mysterious! Een kijk in een week van mijn maanpunten: Zondag. Ik ga als een speer. De hele dag zit ik achter de laptop, nieuwsbrieven en veel nieuwe ideeën. Die avond beluit ik niet naar een optreden in de stad te gaan omdat ik niet kan stoppen met typen voor mijn nieuwe website. Dit innoverende maanpunt van de wenkbrouwen,  deze vernieuwende tweeënhalve dag moet ik  creatief voluit benutten voor deze maand!  Woensdag. Heel de bossen kletst ik af. Het is prachtig weer en iedereen die een hond heeft spreek ik aan. Waar komt die mooie hond vandaan? Gaat het goed? Donderdag met valentijn klets ik mezelf in de ekoplaza in een date.  Bij thuiskomst verbaas ik mezelf dat die enorme waterval van spraak werkelijk niet te stoppen is. We noemen dit het spontane maanpunt van de lippen. Zaterdag. Op baby-bezoek bij een vriendin. Ik dacht dat ik er ongeveer een uurtje of 2 zou zijn, 's avonds 7 uur zit ik e

Combinatie Kundalini Yoga en Shiatsu Therapie werkt snel

De officiële lezing van het Japanse Ministerie van Gezondheid over Shiatsu is: "Shiatsu is een vorm van manipulatie met duimen en handpalmen waarbij druk wordt uitgeoefend op de menselijke huid om interne stoornissen te corrigeren, de gezondheid te bevorderen of te bewaren en het herstel van specifieke klachten te ondersteunen". Shiatsu werkt met Qi en Meridianen. Meridians are channels in which prana energy travels!! There are 5 primary meridian channels that run through the body which all correspond to specific organs. These primary meridian points also branch off into other meridians channels. The 5 primary meridian channels include a “yin” organ and a “yang” organ. When there is an issue in one of the organs, it can cause the flow in its specific meridian channel to be blocked.  For example, blockages in the lung meridian can manifest as tension in the forearm and back shoulder tension can be from the small intestine. This is why it is a good practic

Zuiverende Krachtige Kundalini Vuurademhaling

Vuurademhaling of KAPALABHATI Vuurademhaling is een reinigende ademhaling die het bloed zuivert en vervuiling uit de longen en de slijmlaag verwijderd. Nadat je vuurademhaling hebt beoefend kun je soms al direct verschil merken.  Je voelt je fitter en de volgende dag kan ook je huid er al glanzender uit zien. Vuurademhaling hoe? Zit in een gemakkelijke meditatieve houding zoals kleermakerszit  met een rechte rug. Adem krachtig uit door de navel in te trekken richting de wervelkolom. Door deze beweging wordt de lucht naar buiten geduwd. In deze beweging blijven de borstkas en de ribbenkast ontspannen. Wanneer je inademt wordt de lucht vanzelf naar binnen gezogen en komt de navel weer naar voren. (De buikwand wordt dus weer vanzelf met zuurstof gevuld) Dit is een uitgebalanceerde ademhaling. Het accent ligt op het navelpunt en maakt je hele centrum (HARA) krachtig! Tempo Je begint rustig met 1 minuut vuurademhaling. Langzaam opbouwen tot

De Rechter van de Herfst

De Rechter van de Herfst. {BLOG 2016} Wat is er nu lekkerder dan een boswandeling in de herfst, en de energie opsnuiven van het mooie pallet aan gekleurde bladeren om je heen? Ook de modder op het paden herinnert je eraan te zakken. Zak in je energie.. Slow Down .. Ik heb deze maand uitgeroepen en geproost  met een vriendin op: Slow November Motion! Verwen jezelf met mooie breisels, gekleurde vesten, warme schoenen en een fijne muts... Looks will go A Long Way ;) De muffe geur van paddestoelen en bladeren is volgens de Oosterse Geneeswijzen passend bij het metaal element van dit najaar. Het 'verscherpt' je zintuigen en stelt je op scherp.. Het stimuleert je om je eigen rechter te zijn. De perfecte tijd om met een warme beker chocomel of gemberthee, gefocust je administratie in te duiken, zaken door te spitten en tot op de bodem uit te zoeken. Misschien bespaart je dat ergens een paar honderd euro en kun je dat mooi besteden aan een zonvaka

Herfst, Nieuwe Maan en Oogsttijd!!

HARVEST TIME Nog nooit in mijn leven heb ik de woorden Harvest Time gehoord. Sinds zondag krijg ik het constant door, tijdens het tandenpoetsen, het wandelen.. Echt, de natuur roept me naar buiten!! Zonder grap denk ik dat ik sinds ik terug ben uit Japan al weer 20 uur gewandeld heb op de Hei. Meestal in mijn lunchpauze, en na het werk van 17.00u tot 18.00u. In de weekenden meer, afgelopen zondag per ongeluk naar Neerpelt, toen had ik een gele wandelroute gemist. Ja.... toen had ik spierpijn maandag ... Geeft niet. Volgens mij hebben ze maandag een heerlijke FLOW les gehad, totaal uit de structuur. Lekker dansen op gevoel, lichte vinyasa, naar binnen keren, dieper, krachtiger in de energie van de herfst zakken. Nu heb er ik er wat dingen over opgezocht vandaag. Oktober blijkt de maand te zijn van Hunter & Harvest New Moon!! En oogsttijd is het.. in wat voor versnelling zit ik deze week... Ben ik even blij dat ik voor mezelf werk en flexibel kan zijn,